Szálloda vezetésünk alatt mindig a legolcsóbb mosodai szolgáltatást választottuk, de mindannyiszor megbizonyosodtunk a közmondás valóság alapjáról “olcsó húsnak híg a leve”.

Mindig jött a sok „hű hó” a mosodák vezetőitől… Biztosan fel ragadt a dobba a textil azért nincs itt, a hajszálakat meg szedegesség le a a szobalányok szösz fogóval és még sorolhatnám… Immáron mosoda vezetőkként még mindig nem gondoljuk, hogy ez a szobalányok feladata lenne.

A vendégeknek nagyon fontos a textilek minősége. Be csekkolás előtt számtalan esetben meg nézték az ágyakat, fel fordították a paplanokat..

Ha esetleg az ott tartózkodásuk alatt érték őket meglepetések azaz ha nem lettek kellően le ellenőrizve a  textilek a mosodából érkezés után akkor a foltok, szakadások, be szürkült textilek azonnal vissza köszöntek a vendégek értékeléseiben. 

A leltározásokat követő nagy mennyiségű textil hiányokról nem is beszélve… Vagy amikor az újonnan vásárolt textilek mosodai tisztítást követően szakadtan érkeztek vissza…

Ön össze számolta már évi szinten mennyit költ textil vásárlásra?
Hány negatív kommentet kapott már a foltos, szakadt, gyűrött textilek miatt?
Hány percet töltenek a szobalányok az ágyneműk válogatásával, hogy foltmenteset találjon?  

Ezen és sok más kérdéseket követő számolásnál arra jutottunk a szállodai vezetésünk alatt, hogy nem érdemes olcsó szolgáltatót választani, a drágább, de MINŐSÉGI mosodai szolgáltatás megéri az árát. Mosoda árak itt elérhetők.

budapest-mosoda