A vendégelégedettség a legpontosabb mérce egy vendéglátó egység részére, hiszen a visszejelzések teljes mértékben vissza tükrözik a szolgáltatásod szintjét. 

Tedd fel a kérdést magadban. Milyen szintre szeretnék eljutni? Ha tisztában vagy vele akkor ennek megfelelően hozd meg a szükséges lépéseket. 

Ha a legjobb szeretnél lenni akkor mindig egy kicsit többet kell adnod, jobb minőségű  szolgáltatást kell nyújtanod, mint a versenytársaid. 

 

Nagyon sok értéknövelő tevékenységet vihetsz véghez.

   De melyik a leghatásosabb módszer? 

                    Melyik az ami valóban megkülönböztet? 

   Gondolkoztál már azon, hogy mi az amivel a legtöbb időt tölti a vendéged a szálláshelyeden? 

 

Talán a wellness részlegen? Vagy a recepción történő várakozással?

Nem nem… Rossz a gondolat menet. 

 

A legtöbb időt alvással tölti a vendég.

Ebből kifolyólag a pihentető alvás a legfontosabb számára, melyet a finom illatú, pihe puha patyolat tisztítságú, gyűrődés mentes ágyneműk nyújtanak számára.

Ebben fog megerősíteni szakértő gonoskodással a Diamondo mosoda, hogy Te légy a legjobb! 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

öt + 15 =