Hotel vezetésem alatt mindig a legolcsóbb mosodai szolgáltatást választottam, de mindannyiszor megbizonyosodtam a közmondás valóságalapjáról “olcsó húsnak híg a leve”.

Mindig jött a sok hű hó a mosodák vezetőitől… Biztosan fel ragadt a dobba a textil azért nincs itt. A hajszálakat meg szedegesség le  a szobalányok szösz fogóval és még sorolhatnám… Immáron mosoda vezetőként még mindig nem gondolom, hogy ez a szobalányok feladata lenne.

A vendégeknek nagyon fontos a textilek minősége. Be csekkolás előtt számtalan esetben meg nézték az ágyakat, fel fordították a paplanokat..

 

Ha esetleg az ott tartózkodásuk alatt érték őket meglepetések azaz ha nem lettek kellően le ellenőrizve a  textilek a mosodából érkezés után akkor a foltok, szakadások, be szürkült textilek azonnal vissza köszöntek a vendégek értékeléseiben. 

A leltározásokat követő nagy mennyiségű textil hiányokat meg sem említeném… Vagy amikor az újonnan vásárolt textilek mosodai tisztítást követően szakadtan érkeztek vissza..

Össze számoltad már évi szinten mennyit költesz a textil vásárlásra?

Te hány negatív kommentet kaptál már a textilek miatt?

Nálad hány percet töltenek a szobalányok az ágyneműk válogatásával, hogy folt menteset találjon?  

 

 

 

Ezen és sok más kérdéseket követő számolásnál arra jutottam a Hotel vezetésem alatt, hogy nem érdemes olcsó szolgáltatót választani. A drágább, de MINŐSÉGI mosodai szolgáltatás megéri az árát. 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő − 1 =